Căutați ceva anume?

marți, 25 mai 2010

Statusuri de mesagerie online

Statusuri de mesagerie online


Iată câteva dintre statusurile pe care le-am afişat de-a lungul timpului cu clientul meu preferat de mesagerie (Pidgin):

-Oamenii sunt extrem de valoroşi;

-Verific ce s-a mai scris pe astronomy;

-Îmi place noul sistem de operare Ubuntu!;

-Sunt foarte mulţumit de dropbox!;

-Transformările Lorentz;

-Cum s-ar formula întrebările eficiente;

-Redactez un răspuns pentru comentariul lui Tiberiu Teşileanu;

-Cuvinte înălţătoare;

-Cercetez pentru Fizica elicoidală;

-O metodă elementară pentru calculul sumelor;

-Există stele mult mai mari decât Soarele nostru;

-Redactez un răspuns pentru forumul de astronomie;

-Am formulat un răspuns nou pe topicul „De ce sunt coplanare inelele lui Saturn?;

-Meditez la câteva dintre presupunerile mele;

-Ce este curentul electric în Fizica elicoidală?;

-Cercetările mele din luna martie 2009;

-Cercetările mele din luna iulie 2009;

-Studiez proprietăţile generale ale mişcării;

-Studiez proprietăţile radicalului;

-Citesc despre metoda ştiinţifică;

-Citesc despre efectul Yarkovsky;

-Ce este impulsul volumic?;

-Am definit cauza de curbare şi de torsionare;

-Studiez componentele forţei pe triedrul natural;

-Lipsesc de peste cinci minute;

-Idei sociale;

-„Mama” lui Coşbuc - una dintre cele mai frumoase poezii pe care am avut bucuria să le citesc vreodată;

-Verific ce s-a mai scris pe universulcunoasterii.ro;
-Verific ce s-a mai scris pe matefiz;

-Verific ce s-a mai scris pe StiintaAzi;

-Verific ce s-a mai scris pe Stiinta.info;

-Verific ce s-a mai scris pe Ubuntu.ro;

-Verific ce s-a mai scris pe cercetare.forumgratuit.ro;

-Lucrez în Wiki-ul meu de la Zoho;

-Am definit conceptul de structură în Fizica elicoidală;

-Îmi clarific structura cercetării;

-Citesc despre Scilab;

-Redactez un articol despre puterea raţionamentului logic;

-Lumea este o infinitate de nimicuri!;

-Galaxia este un fractal;

-Citesc ce s-a mai scris pe forumul meu;

-Obiective ale forumului pentru cercetare;

-Românul Dan Preda argumentează Fizica elicoidală cu o mulţime de imagini concludente;

-Există trei unităţi imaginare!;

-Forma exponenţială a formulelor lui Frenet;

-Se pare că Forumul pentru cercetare place şi stă destul de bine în clasament.



Puteţi găsi continuarea acestor statusuri în pagina special destinată statusurilor de la Zoho.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate în măsura timpului meu disponibil, după care vor apărea pe blog. Voi încerca să public doar comentariile consistente sau interesante sau adevărate sau corecte sau la obiect. Voi căuta să le elimin pe cele din care nu avem nimic de învățat sau pe cele care afectează negativ mintea cititorului sau reclamele fără legătură cu blogul. De asemenea, voi face tot posibilul să răspund la comentariile care cer un răspuns. Vă mulţumesc pentru efortul vostru de a scrie în lumina acestor consideraţii!

Postări populare

Arhivă blog

Etichete

Persoane interesate