Căutați ceva anume?

joi, 15 aprilie 2010

Despre saitul lui Dan Preda

Despre saitul lui Dan Preda

    M-am hotărât azi să survolez puţin saitul inginerului Dan Preda (http://www.thefundamentaluniverse.ro/) despre care el a făcut atâta tam-tam pe forumuri. Am găsit pe-acolo nişte pdf-uri printre care şi o carte numită „Fundamentul Universului” şi m-am apucat s-o răsfoiesc în grabă. Spre surprinderea mea, am găsit nişte argumente solide în favoarea Fizicii elicoidale, contruite din imagini interesante ce demonstrează rolul elicei în lumea reală, imagini care m-au făcut să încetinesc ritmul lecturii şi să suport cu uşurinţă tonul de megaloman al autorului.

    Prin urmare, calitatea imaginilor şi noutăţile subtile despre care vorbeşte Dan m-au determinat să pun preţ din ce în ce mai mare pe ceea ce va spune de acum încolo. Îi doresc mult succes, dar îi sugerez s-o lase mai moale cu megalomania ca să fie tolerat şi de oamenii serioşi ce nu sunt impresionaţi de fanfaronada lui, ci vor cât mai multe argumente matematice.

Postări populare

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Arhivă blog

Etichete

Persoane interesate