Căutați ceva anume?

luni, 8 decembrie 2014

Am obținut azi cartea "Fizica povestită"

După niște peripeții în care am primit vestea tristă de la elefant.ro că stocul s-a epuizat, azi am primit, în sfârșit, cartea impresionantă „Fizica povestită” a lui Cristian Presură.

Este o carte adevărată, deplină. M-au impresionat dimensiunile ei, volumul ei, cuprinsul ei. Abia aștept să găsesc ceva timp pentru a o sorbi. Sunt convins că-mi va da o mulțime de idei pentru Fizica elicoidală.

Aș prefera, totuși, mai degrabă un ebook, decât să umblu cu cartea asta grea după mine. O să vă anunț dacă apare așa ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate în măsura timpului meu disponibil, după care vor apărea pe blog. Voi încerca să public doar comentariile consistente sau interesante sau adevărate sau corecte sau la obiect. Voi căuta să le elimin pe cele din care nu avem nimic de învățat sau pe cele care afectează negativ mintea cititorului sau reclamele fără legătură cu blogul. De asemenea, voi face tot posibilul să răspund la comentariile care cer un răspuns. Vă mulţumesc pentru efortul vostru de a scrie în lumina acestor consideraţii!

Postări populare

Arhivă blog

Etichete

Persoane interesate