Căutați ceva anume?

marți, 25 mai 2010

Statusuri de mesagerie online

Statusuri de mesagerie online


Iată câteva dintre statusurile pe care le-am afişat de-a lungul timpului cu clientul meu preferat de mesagerie (Pidgin):

-Oamenii sunt extrem de valoroşi;

-Verific ce s-a mai scris pe astronomy;

-Îmi place noul sistem de operare Ubuntu!;

-Sunt foarte mulţumit de dropbox!;

-Transformările Lorentz;

-Cum s-ar formula întrebările eficiente;

-Redactez un răspuns pentru comentariul lui Tiberiu Teşileanu;

-Cuvinte înălţătoare;

-Cercetez pentru Fizica elicoidală;

-O metodă elementară pentru calculul sumelor;

-Există stele mult mai mari decât Soarele nostru;

-Redactez un răspuns pentru forumul de astronomie;

-Am formulat un răspuns nou pe topicul „De ce sunt coplanare inelele lui Saturn?;

-Meditez la câteva dintre presupunerile mele;

-Ce este curentul electric în Fizica elicoidală?;

-Cercetările mele din luna martie 2009;

-Cercetările mele din luna iulie 2009;

-Studiez proprietăţile generale ale mişcării;

-Studiez proprietăţile radicalului;

-Citesc despre metoda ştiinţifică;

-Citesc despre efectul Yarkovsky;

-Ce este impulsul volumic?;

-Am definit cauza de curbare şi de torsionare;

-Studiez componentele forţei pe triedrul natural;

-Lipsesc de peste cinci minute;

-Idei sociale;

-„Mama” lui Coşbuc - una dintre cele mai frumoase poezii pe care am avut bucuria să le citesc vreodată;

-Verific ce s-a mai scris pe universulcunoasterii.ro;
-Verific ce s-a mai scris pe matefiz;

-Verific ce s-a mai scris pe StiintaAzi;

-Verific ce s-a mai scris pe Stiinta.info;

-Verific ce s-a mai scris pe Ubuntu.ro;

-Verific ce s-a mai scris pe cercetare.forumgratuit.ro;

-Lucrez în Wiki-ul meu de la Zoho;

-Am definit conceptul de structură în Fizica elicoidală;

-Îmi clarific structura cercetării;

-Citesc despre Scilab;

-Redactez un articol despre puterea raţionamentului logic;

-Lumea este o infinitate de nimicuri!;

-Galaxia este un fractal;

-Citesc ce s-a mai scris pe forumul meu;

-Obiective ale forumului pentru cercetare;

-Românul Dan Preda argumentează Fizica elicoidală cu o mulţime de imagini concludente;

-Există trei unităţi imaginare!;

-Forma exponenţială a formulelor lui Frenet;

-Se pare că Forumul pentru cercetare place şi stă destul de bine în clasament.



Puteţi găsi continuarea acestor statusuri în pagina special destinată statusurilor de la Zoho.

Postări populare

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Arhivă blog

Etichete

Persoane interesate