Căutați ceva anume?

luni, 25 octombrie 2010

Italianul Oreste Caroppo a gândit Fizică elicoidală

-(1010251426)​ Căutând pe Google despre mișcarea elicoidală, am găsit că italianul Oreste Caroppo a reușit să înțeleagă valoarea mișcării elicoidale pentru Fizică și a descris un model mecanic elicoidal al fotonului construit pe ideea că ceva acolo se mișcă pe o elice. Iată un om care s-a apropiat foarte mult de mișcarea elicoidală, poate chiar înaintea mea. Pe blogul său am văzut un frumos articol conceput despre foton, dar n-am apucat încă să-l citesc pe îndelete. Fizica elicoidală să fie cu tine, Oreste Caroppo!

3 comentarii:

  1. Sorry for my bad english. Thank you so much for your good post. Your post helped me in my college assignment, If you can provide me more details please email me.

    RăspundețiȘtergere
  2. Thanks you for your attention,

    after your request, I have published a pdf version of my work, you can dowload to this link:

    http://caroppophotonmodel.blogspot.com/2010/11/dowload-pdf-of-whole-scientific-study.html

    Thanks you for your important curiosity and application in theorethical physics to resolve the great mysteries of our modern physics and to understand better our Universe!

    Oreste Caroppo

    RăspundețiȘtergere
  3. Salutările mele, prietene! Îți mulțumesc pentru că ai făcut efortul să-mi pui la dispoziție pdf-urile cu materialul tău foarte interesant despre modelul mecanic al fotonului. Te asigur că îl voi citi cu mare atenție, iar câteva dintre concluziile mele vor fi postate în subsolul paginii tale cu pdf-uri. Din păcate, eu nu-mi pot traduce cuvintele atât de bine ca și tine, așa că voi scrie în continuare în limba română, cu speranța că vei reuși cumva să mă înțelegi. Oricum, sunt curios cum ai explicat proprietățile optice și electromagnetice sau chiar cuantice ale luminii. Dincolo de toate, însă, rămâi pentru mine un mare pionier al Fizicii elicoidale și mă bucur că putem să colaborăm atât de ușor prin internet.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile vor fi moderate în măsura timpului meu disponibil, după care vor apărea pe blog. Voi încerca să public doar comentariile consistente sau interesante sau adevărate sau corecte sau la obiect. Voi căuta să le elimin pe cele din care nu avem nimic de învățat sau pe cele care afectează negativ mintea cititorului sau reclamele fără legătură cu blogul. De asemenea, voi face tot posibilul să răspund la comentariile care cer un răspuns. Vă mulţumesc pentru efortul vostru de a scrie în lumina acestor consideraţii!

Postări populare

Arhivă blog

Etichete

Persoane interesate