Căutați ceva anume?

joi, 18 octombrie 2007

Câteva dintre obiectivele mele științifice

-Visez să conștientizez omenirea privind faptul că explicația actuală a precesiei Pământului este profund eronată. Am încercat să întreprind o asemenea acțiune pe forumul de astronomie în topicele Cum se explică precesia Pământului?, Alte dezbateri despre precesie, Axa de precesie a Pământului, Material de studiu pentru precesie, Abordarea matematică a precesiei, Precesia produsă de magneți, Simularea precesiei echinocțiilor. Din păcate, pe acest forum mai trebuie să aștept până când va apărea vreun nou doritor să abordeze această problemă într-o manieră mai convingătoare. Cel mai activ, dar care nu m-a mulțumit, a fost Călin, cu care am discutat câteva luni până când am renunțat eu.

-Fiind convins că explicația precesiei se datorează unei noi legi de conservare (pe care am numit-o „legea de conservare a impulsului volumic”), mă preocupă atragerea unor persoane competente cu care să pot dezbate în mod științific justificarea existenței unei asemenea legi. Această lege este responsabilă de inerția la precesie așa cum legea de conservare a momentului cinetic este responsabilă de inerția la rotație. Apoi, dacă există inerție la precesie, atunci și precesia Pământului există datorită aceste inerții.

-Cel mai important lucru care mă frământă acum este descifrarea legăturii (cantitative) între parametrii traiectoriei unui corp (curbura și torsiunea acesteia) și câmpul electromagnetic pe care îl produce corpul în mișcarea sa pe o traiectorie deformată. Din punctul meu de vedere, existența unei asemenea legături explică bine cozile cometelor, luminozitatea inelelor lui Saturn, radiația de sincrotron din nebuloasa Crabului, sonoluminiscența, turbulențele, efectele magnetohidrodinamice, electricitatea atmosferică, încărcarea prin frecare, etc.

-Nu foarte departe de obiectivele anterioare se află acela privind unificarea câmpurilor. Aceasta cred că s-ar putea realiza prin analiza riguroasă a noțiunii de câmp vectorial (gravitațional), coroborată cu înțelegerea faptului că existența celor două componente fundamentale ale unui vector (modul și direcție) trebuie să implice existența a două câmpuri fundamentale (gravitaționale): unul care poate modifica numai modului și unul care poate modifica numai direcția.

-Într-un colț al minții mele se află și speranța că, odată și odată, voi avea timp să deduc existența cuantificării din teorema pe care am descoperit-o privind asocierea triedrelor Frenet de ordin superior oricărei traiectorii.

-Poate ar fi util pentru mine să investesc timp și într-o demonstrație riguroasă a faptului că nu există găuri negre, deși încă nu consider că acest obiectiv este mai important din punct de vedere științific în comparație cu impactul social favorabil mie pe care l-ar putea avea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate în măsura timpului meu disponibil, după care vor apărea pe blog. Voi încerca să public doar comentariile consistente sau interesante sau adevărate sau corecte sau la obiect. Voi căuta să le elimin pe cele din care nu avem nimic de învățat sau pe cele care afectează negativ mintea cititorului sau reclamele fără legătură cu blogul. De asemenea, voi face tot posibilul să răspund la comentariile care cer un răspuns. Vă mulţumesc pentru efortul vostru de a scrie în lumina acestor consideraţii!

Postări populare

Arhivă blog

Etichete

Persoane interesate