Căutați ceva anume?

marți, 14 iunie 2011

Învăţ legislaţie pentru a fi un bun şofer de TIR


Am început să învăţ intens legislaţie ca să iau şi categoriile A, C, D şi E. Chiar sunt intrigat că nu am ştiut nişte lucruri elementare pe care ar fi trebuit să le ştiu de mult. Vreau să fiu un bun şofer de TIR, parcă pentru a confirma presupunerea lui Blakut de pe forumul de astronomie, în care m-a făcut „şofer” la modul peiorativ. Mi-a plăcut dintotdeauna să conduc şi am intenţia să respect cu stricteţe programul impus, ca în armată.

Ştiu că e o meserie grea, căci am citit multe despre ea, dar, având în vedere avantajele, sunt dispus să înving multe obstacole pentru aceasta. Mă obşinuiesc repede cu greutăţile, iar atunci când nu depind de nimeni, când nu trebuie să deranjez pe nimeni, respect până la perfecţiune regulile stabilite prin regulamente, pe care mi le-am însuşit (de exemplu, eu port centura chiar şi atunci când sunt pe bancheta din spate a autoturismului nostru).

Îmi place mult ideea de a fi într-o cabină liniştită cu gândurile mele, cu scumpa mea soţie alături în orice situaţie, cu libertatea de a-mi face planuri mentale bine structurate, precum şi cu pauzele acelea lungi (multe dintre ele nejustificate) în care mă voi gândi adânc la cele mai profunde mistere din Fizică. Apoi, mă gândesc că la drum lung îmi voi mai odihni şi eu ochii pe care i-am stresat atâta în faţa laptopului.

Abia aştept!

Postări populare

A apărut o eroare în acest obiect gadget

Arhivă blog

Etichete

Persoane interesate