Căutați ceva anume?

luni, 20 septembrie 2010

Cercetări despre pseudoviaţă

-(1009201402) Dacă banii sunt o valoare socială pe care am învăţat prin convenţie să punem preţ cu toţii pentru a cuantifica munca depusă de fiecare dintre noi, oare nu s-ar putea realiza ceva asemănător şi pentru a cuantifica viaţa însăşi? Mă gândesc că dacă am găsi o asemenea metodă de convenţie, atunci criminalii nu ar mai ataca omul însuşi, ci ar ataca simbolul asociat omului respectiv.

-(1009201423) Deci, mă gândesc să inventăm un simbol căruia să-i asociem aceeaşi valoare pe care o asociem şi unui om. O asemenea invenţie ar permite să ucidem simbolurile, nu oamenii înşişi. Astfel am salva oamenii de la o moarte fizică şi am înlocui-o cu o moarte simbolică.

-(1009201433) Ce proprietăţi ar trebui să aibă un asemenea simbol? Cum ar putea el căpăta o valoare echivalentă cu viaţa unui om, în aşa fel încât niciun criminal să nu mai fie nevoit să ucidă oameni, ci doar simboluri? Cum am manipula aceste simboluri şi ce legi ar trebui să fie respectate de persoana privată de viaţa simbolică. Sunt multe întrebări de pus în legătură cu un asemenea concept, dar ele merită puse.

-(1009201436) De exemplu, mă gândesc să numim acest simbol drept pseudoviaţă. Apoi, mă gândesc că toate ţările ar trebui să adere la o convenţie prin care să pună un preţ deosebit pe pseudoviaţă.

-(1009201443) Pseudovieţile ar putea fi nişte acte create la naştere asemănătoare cu certificatele de naştere. Manipularea lor ar putea fi făcută de primării şi ar putea conţine un jurnal de viaţă interactiv al persoanei care deţine acea pseudoviaţă.

-(1009201454) Dacă, printr-o metodă oarecare ce poate include şi violenţa, un individ atentează la pseudoviaţă, atunci persoana posesoare a pseudovieţii va trebui să respecte nişte condiţii de recluziune specifice unui om declarat pseudomort, condiţii implicite sau pe care le poate impune pseudocriminalul.

-(1009201504) Guvernele vor trebui să trateze cu aceeaşi importanţă pseudomoartea ca şi moartea naturală, iar persoana declarată pseudomoartă va trebui să respecte cu stricteţe legile impuse unui pseudomort.

-(1009201514) Fie ca viitorul să reuşească concretizarea eficientă a unei asemenea idei, ca să nu mai fie nevoie de pierderi de vieţi umane pentru câteva capricii trecătoare ale unor oameni incapabili să-şi rezolve problemele prin metode acceptate de societate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate în măsura timpului meu disponibil, după care vor apărea pe blog. Voi încerca să public doar comentariile consistente sau interesante sau adevărate sau corecte sau la obiect. Voi căuta să le elimin pe cele din care nu avem nimic de învățat sau pe cele care afectează negativ mintea cititorului sau reclamele fără legătură cu blogul. De asemenea, voi face tot posibilul să răspund la comentariile care cer un răspuns. Vă mulţumesc pentru efortul vostru de a scrie în lumina acestor consideraţii!

Postări populare

Arhivă blog

Etichete

Persoane interesate