Căutați ceva anume?

luni, 28 decembrie 2009

Pe forumuri în săptămâna 21.12.2009-27.12.2009

Pe forumuri în săptămâna 21.12.2009-27.12.2009



Pe topicul „Intrebari de popularizare a fizicii”:


Cristi, îţi mulţumesc pentru efortul real pe care îl faci ca să ne familiarizezi cu Fizica cuantică pe noi, cei care nu am înţeles prea multe din acest domeniu incomprehensibil (zic eu) al Fizicii. Dacă vei reuşi să prezinţi esenţele, aşa cum pare că vrei, atunci mă voi putea apuca şi eu să învăţ Fizică cuantică de la cineva în care pot spune că am încredere.


Ceva mă face să cred, totuşi, că ajungând la esenţe, vei ajunge de fapt la Fizica elicoidală :) .




Pe topicul „Urări de sărbători”:


La sugestia ta, mm, am desprins acest topic binevenit pe forumul nostru, dar deschis de george în altă parte.


Vă doresc şi eu multă sănătate, multă luciditate, multă bunăvoinţă în anul care vine şi încercaţi să vă organizaţi mai bine activitatea, să vă definiţi mai bine scopurile pe care le aveţi, pentru a vă apropia şi mai repede de atingerea lor! Vine 2010, faceţi ceva şi mai interesant şi mai util în noul an! Mult succes!




Pe topicul „Tema forumului”:


Am experimentat o nouă temă pentru forum, în acord cu minunatul anotimp în care ne aflăm. Sper să vă placă :) .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate în măsura timpului meu disponibil, după care vor apărea pe blog. Voi încerca să public doar comentariile consistente sau interesante sau adevărate sau corecte sau la obiect. Voi căuta să le elimin pe cele din care nu avem nimic de învățat sau pe cele care afectează negativ mintea cititorului sau reclamele fără legătură cu blogul. De asemenea, voi face tot posibilul să răspund la comentariile care cer un răspuns. Vă mulţumesc pentru efortul vostru de a scrie în lumina acestor consideraţii!

Postări populare

Arhivă blog

Etichete

Persoane interesate