Căutați ceva anume?

miercuri, 11 noiembrie 2009

În amintirea lui Adi

În amintirea lui Adi

S-a sinucis azi un coleg de-al meu, coleg de serviciu! S-a aruncat sub trenul pe care tocmai îl întâmpina! Sunt revoltat, sunt trist, sunt bulversat, necăjit, nu-mi găsesc locul, nu înţeleg, nu pricep, nu pot pricepe, nu ştiu de ce... De ce plânge soţia mea, de ce mi-s umezi ochii? Ce s-a-ntâmplat? De ce fac oamenii asemenea prostii? Ce pot rezolva ei astfel? Poate fi înţeles aşa ceva? Pe mine unul mă depăşeşte. Nu cunosc niciun motiv care să poată justifica un asemenea gest.

Am vorbit aseară cu el, am fost lângă el. Îmi reproşez că nu am făcut mai multe ca să împiedic gestul său. Oare dacă aş fi vorbit mai mult cu el despre problemele familiale pe care le avea, aş fi reuşit să-i zdruncin hotărârea? Cu siguranţă, da! Cu siguranţă, sunt şi eu puţin vinovat de absenţa lui definitivă! Această tristeţe mi se cuibăreşte adânc în minte şi nu va mai ieşi niciodată. Voi fi un pic trist mereu pentru nepriceperea mea, pentru inconştienţa mea, pentru neglijenţa pe care o manifest faţă de atâţia alţii cu care aş putea vorbi şi pe care aş putea să-i conving de frumuseţea vieţii.

Am scris aici ca să mă revanşez un pic, ca să spun ceva în amintirea lui, ca să-mi las impresia că măcar acum fac ceva bine.

Adi e mort! Inacceptabil! Nedrept! Atâta nedreptate în lume! Până când?


3 comentarii:

  1. Este adevărat. Am plâns de ciudă, de durere, de neputinţă!
    Mi-e greu sufletul! Atât de greu ... ...
    Poate că de-aşi fi vorbit mai mult cu el...
    Nu împlinise patruzeci de ani. Putea să mai trăiască atât,dar greutăţile vieţii l-au doborât!
    Cât de atenţi trebuie să fim la viaţa noastră...

    RăspundețiȘtergere
  2. A te sinucide este cel mai mare pacat...cea mai mare lasitate...lasi toate greutatile pe umerii celor dragi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Este ora 1 ( unu ) noaptea si < calatorind > pe NET am gasit insemnarea dv. si mi s-a rascolit o lacrima: aceleasi reprosuri imi fac eu acum ( si dupa 15 ani ) , un caz asemanator si cu mult mai dureros: de ce nu am banuit ?!
    Asa imi reprosez: de ce nu am banuit ?!! Nici nu-mi trecea prin gand ca acel tanar ...Nu stiu ce sa zic !

    RăspundețiȘtergere

Comentariile vor fi moderate în măsura timpului meu disponibil, după care vor apărea pe blog. Voi încerca să public doar comentariile consistente sau interesante sau adevărate sau corecte sau la obiect. Voi căuta să le elimin pe cele din care nu avem nimic de învățat sau pe cele care afectează negativ mintea cititorului sau reclamele fără legătură cu blogul. De asemenea, voi face tot posibilul să răspund la comentariile care cer un răspuns. Vă mulţumesc pentru efortul vostru de a scrie în lumina acestor consideraţii!

Postări populare

Arhivă blog

Etichete

Persoane interesate