Căutați ceva anume?

duminică, 11 mai 2008

Un translator automat de la Google

Un foarte bun şi vechi prieten de-al meu, Sorin, care în urmă cu ani mi-a vorbit pentru prima dată de Google, a mai făcut un gest preţios pentru mine, dăruindu-mi o informaţie extrem de preţioasă: la adresa http://www.google.com/translate_t găsiţi o altă minune realizată de către cei de la Google, un translator automat de o calitate deosebită. Dacă veţi intra în acel linc, veţi găsi două regiuni, una pentru a traduce un text oarecare şi alta pentru a traduce o pagină de Web. Facilitatea de traducere a paginii de Web este extrem de interesantă şi de mare viitor. Aveţi posibilitatea fantastică să navigaţi într-un sait scris într-o anumită limbă şi să-l citiţi în întregime în altă limbă. Este ceva surprinzător, cel puţin pentru mine! Să poţi survola Internetul în limba ta preferată! Este ceva fascinant! Traducerea nu este perfectă şi este susceptibilă de îmbunătăţiri, dar vă puteţi face o idee destul de bună despre ceea ce vrea să spună un anumit text. Felicitările mele celor de la Google! Şi mulţumesc şi pe această cale bunului meu prieten care îşi aminteşte de mine atât de des!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate în măsura timpului meu disponibil, după care vor apărea pe blog. Voi încerca să public doar comentariile consistente sau interesante sau adevărate sau corecte sau la obiect. Voi căuta să le elimin pe cele din care nu avem nimic de învățat sau pe cele care afectează negativ mintea cititorului sau reclamele fără legătură cu blogul. De asemenea, voi face tot posibilul să răspund la comentariile care cer un răspuns. Vă mulţumesc pentru efortul vostru de a scrie în lumina acestor consideraţii!

Postări populare

Arhivă blog

Etichete

Persoane interesate