Căutați ceva anume?

luni, 3 martie 2008

Un sait foarte interesant: IDEA!

Căutând pe net un loc în care pot fi dezbătute idei, am dat de un sait foarte interesant şi care promite. Este vorba de IDEA Wiki în limba română, unde „IDEA” este un acronim fericit pentru „International Debate Education Association”. Aici am găsit un sistem Wiki în care sunt dezbătute într-o manieră destul de riguroasă o mulţime de teme din toate domeniile cunoaşterii umane. De exemplu, la domeniul „Ştiinţă şi tehnologie” am găsit o temă fascinantă care, prin argumentele pro şi contra prezentate, poate pune pe gânduri: „Ştiinţa este o ameninţare pentru umanitate”. Evident, proiectul în limba română este ulterior celui în limba engleză, mult mai bine elaborat şi structurat în prezent. Mă gândesc să propun şi eu spre dezbatere teme din domeniul Fizicii, precum ar fi „Precesia Pământului nu poate fi explicată în prezent”, „Nu există găuri negre”, „Orice corp liber merge pe o elice”, etc. Voi ce ziceţi? Merită efortul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi moderate în măsura timpului meu disponibil, după care vor apărea pe blog. Voi încerca să public doar comentariile consistente sau interesante sau adevărate sau corecte sau la obiect. Voi căuta să le elimin pe cele din care nu avem nimic de învățat sau pe cele care afectează negativ mintea cititorului sau reclamele fără legătură cu blogul. De asemenea, voi face tot posibilul să răspund la comentariile care cer un răspuns. Vă mulţumesc pentru efortul vostru de a scrie în lumina acestor consideraţii!

Postări populare

Arhivă blog

Etichete

Persoane interesate